Regn och Rusk

Det började som en hyfsat bra dag, blåsigt när jag cyklade till stationen men ganska fint väder i Halmstad.
Men någonstans under dagen gick det fel och nu är det regn och vind som gäller. Hoppas det gått över tills i morgon för då bär det iväg till Halmstad igen. Ska träffa gruppen Gigantikus på stadsbiblioteket. Kan inte låta bli att undra över hur jag ska hitta det. Och kom inte och säg eniro! Har redan kollat upp på kartan, det verkar ligga närmare stationen än vad skolan gör, men det betyder inte att jag inte kan lyckas gå vilse för det. Mallis är en sak, Glasgow är en sak. Där har jag faktiskt en hum om saker och ting. Men här i Sverige tyckts mitt lokalsinne helt enkelt inte existera. Tur att jag i alla fall har en telefon nu så det går att nå folk i fall inte skulle hitta.


Mmmh, har fastnat för den här låten :)



Ikväll blir det till att läsa Nyhetsfabriken inför textreflektionerna. Lär nog även unna mig själv att se något gammal Gossip Girl avsnitt också i väntat på att det ska komma ut ett nytt på nätet från nya säsongen :thumbup: Vet dock inte riktigt vilken dag de sänder serien i usa så det är lite svårt att ha koll.

Men nu blir det snart pankisar till middag, och tur är väl det för jag är svinhungrig :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0