Olyckan kommer aldrig ensam


Idag var det en olycka i här i Falkenberg. Jag och Ida var på väg in till stan när vi träffade på en lastbil som hade fastnat i en viadukt. De hade dock lyckats få lös den därifrån när vi var där, men den var fortfarande i vägen och det var en massa poliser där så vi fick åka en omväg. Och motorvägen är ju dessutom avstängd p.g.a bygge eller nåt så det är stundvis rejäla köer. =/


Tydligen är det inte första gången det händer här heller.
Vet de inte hur höga deras bilar är eller?!



http://hn.se/hntv/1.988460-lastbil-fast-i-viadukt

-------------------------

En oerhört irriterande sak:
Igår var jag som sagt ganska upprörd för jag var så sen hem p.g.a jag var tvungen att kopiera ca 80 sidor ur en bok för att hon jag köpt boken av inte postade den förrän igår. Nåå, den satans boken kom ju fram idag vilket betyder att jag slösade pengar och tid på att kopiera de där jäkla sidorna helt i onöden. Crap!

Nu blir det lunch och sedan plugg.
Måste bara berätta att det nu är helt bestämt att det blir London över nyår :thumbup:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0