Okänd diagnos?!


Blev inget bloggande i morse för jag mådde inte så bra.
Det gör jag fortfarande inte.
Har åkt på någon jäkla skit som jag inte vet vad det är.
Har stundvis jätteont i halsen, och ibland gör det bara lite ont. Gör ont i typ en muskel eller något annat inuti halsen för smärtan 'stegrar' när jag vrider eller sträcker på huvudet/halsen. Det strålar upp i käke, öra och huvud?! Känns inte bra ;(

Så ikväll ska jag mest tycka synd om mig själv. Tänker inte plugga ett dugg, det skjuter jag upp tills i morgon. Ska då börja med att se hur mycket som fastnade från dagens föreläsning.

Näe.. Det här går inte, måste fasen gör något annat, har så in i bomben ont nu :(



Kommentarer
Postat av: Anonym

alldrig hafft influensa? :P

2010-10-08 @ 00:04:58
Postat av: Anonym

krya på dej föresten ;P

2010-10-08 @ 00:07:21
Postat av: Svar

Tack ^^

Fast ja tror inte det är influensa, har lite förhöjd kroppstemp men inte direkt feber, är dessutom inte ens snorig. Fast det är jag ju så klart glad över :P

2010-10-08 @ 10:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0