muffinsattack!


Hmpf! Idag hade jag planerat att läsa färdigt Thussukapitlet, och förhoppningsvis förstå något men i stället har jag bakat 61 muffins.

Det är Idas & Mices tur att bju på fika i morgon på föräldrautbildningen. Det vill säga, de stod för ingredienserna och jag för själva bakningen. Men men, det är ju rätt kul ibland. Dock har jag inte gjort några framsteg utefter min urspurngliga plan. Fattar inte ett jota av Thussu :question:
Det är så irriterande, det är ju inte direkt så att jag inte är van att läsa på engelska. Engelskan är egentligen en baggis. Jag förstår de flesta orden, och är det något man inte förstår går det ju att via texten gissa sig till innebörden. Men så fort jag ska försöka göra en sammanfattning för mig själv och gå igenom vad jag läst så är jag helt tom i skallen och minns ingenting.. ?! NOT GOOD!

Nåja, ska strax göra ett försök igen. Min grupp ska trots allt snacka om det här i 30 minuter på torsdag, det är ju en fördel om jag har något att säga.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0