Lägenhet :D

GAAAAH!
Har hittat en lägenhet i centrala Halmstad!!
Lycka Lycka LYCKAAAA! :thumbup:
Får bara hålla tummarna för att det är jag som får den.
Det handlar om ett förstahandskontrakt, jag upprepar:

ETT FÖRSTAHANDSKONTRAKT<3

- på en liten 1a på 25kavdratmeter med toalett och pentry. Duschen är visserligen i källaren men ingen dusch i världen kan vara värre än den som jag och Ida drogs med då vi delade lägenhet i Strömsund. Lägenheten ligger ganska långt från skolan så jag får nog så lov att ta stadsbussen i vinter, men vad gör det när jag har så nära till allt annat, dessutom så är det ju närmare skolan än vad jag har nu :thumbup:
Har hört av mig till hon som lade ut annonsen. Hon hade inte lämnat något telefonnummer så jag var så illa tvungen att maila. Får hålla tummarna för att det inte är alltför många som fått syn på lägenheten än, men risken är nog stor att det är många fler som är intresserade eftersom den legat ute i 8½ timme.. :S
Allt jag kan göra nu är att vänta och se. Och hålla tummarna så klart (Y) vore så roligt om jag fick den! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0