Jag, jag, jag


Undrar just hur många gånger man säger och skriver ordet 'jag' varje dag?!



Börjar seriöst tröttna på min bloggs vansinnesutseende =/
Måste åtgärdas snart. Men jag fattar inte hur, den ser normal ut i en dator, men helt mupp i en annan. Crap!


Har som sagt varit pirayavakt idag, men vi sov mest. :P Jag väntade tills Cola somnat och då försökte även jag sova i soffan men det blev så kallt så jag återvände till madrassen och drog på mig täcket. Tog inte lång stund innan lillfisen insåg att det var mycket mysigare så han kom och lade sig där han med. Sedan låg vi där och sov tillsammans fram till halv 1 någon gång. Haha, tror visst vi var utmattade båda två :P


Sen har jag skickat in min komplettering igen. Eftersom jag insåg att den var kass och behövde renoveras lite.


Nu på kvällssidan har jag gjort några halvhjärtade försök till att plugga, käkat äcklig Ben&Jerrys glass, kikat på gossip girl och undvikit Radiotjänsten som envisas med att ringa mig :thumbdown:

Funderar på om jag ska svara nästa gång och skrika något coolt. På ett påhittat språk förstås.
- och sedan givetvis börja gråta. Hehe (A)

Eller så svarar jag, lyssnar på deras utläggning och sedan upplyser de jäklarna om att tv-licensen redan betalas här och att jag inte tänker luras till att betala in den dubbelt.

Nu ska jag se hur det går med mina lägenheter.


Tjillevippen ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0