Jag hatar mig själv!


Jahapp.. När jag påbörjade finputsen låg texten på 833 ord.
Efter ett tag fick jag ner den till 824, men så började jag ta itu med det som var skit (dvs allt egentligen)
och vipps är jag uppe i 887 ord??!?!?!?!!!?! :question:

HUR FAN GICK DET TILL?! :mad::mad::mad::mad::mad:

Har nu kämpat och genomlidit helvetets alla plågor (känns det som) och fått ner skiten till 809 ord.
Great succes!
Nu blir det läsning och sedan sova. I morrn ringer alarmet 5:30, det ser jag verkligen fram emot! NOT! :thumbdown: Då inleder jag sista ronden mot den jävla textreflektionen och sen får det vara bra! Jag struntar i om jag så blir hotad med 1000 dödskalleklänningar!

SÅ DET SÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0