Jag hatar dåliga skämt

Detta måste vara något sorts urdåligt kosmiskt skämt! Har i princip blivit färdig med min textreflektion. Jag som från början lyckades åstadkomma 1 mening på en timme har nu problem med att jag har för många meningar. Det ska vara ca 800 ord och nu drabbades jag plötsligt ordbajseri och det blev för långt. Min oslipade diamant (läs: skräp) behöver oerhört mycket slipning, men jag är rädd att jag nu blivit blind och inte ser det som måste rättas. Blir ju så tillslut när man stirrar på sin text för länge (läs: 8 timmar) what to do, what to do.. Och mitt alarm ringer om 1½ timme.. jag känner mig inte det minsta stressad.

 

 

Aboosluuut inte.

 

 

 

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0