Jag är genialisk!


Lyckades få min textreflektion till EXAKT 800 ord! Yey me! :thumbup: Visserligen är det fortfarande bara 800 ord av skit, men lite kul ändå :P

Är i alla fall hemma igen och redovisningarna är över. Jag var hyfsat rädd inför textreflektionen men det var inte fullt så illa som jag trott. Kruxet är att jag har så svårt att ta för mig i stora grupper. Är man 2-3 stycken går det väl bra. Men nu var vi ju runt 20 :S Och det kommer vi nog vara fler gånger eftersom vi är så illa tvugna eftersom vi är så stor klass, fler än vad man normalt ska vara. Så det är verkligen något jag måste jobba på. Men HUR?! :question:

Aja.. Nu är det faktiskt HELG!
Så innan jag börjar läsa Thussu from hell tänker jag nörda runt på nätet en sväng :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0