fejkskägg


Haha.. Cola är så underbart söt!
Så där söt att hjärtat smälter typ.

Han ligger i soffan och slappar bredvid Mice som spelar tvspel.
Själv sitter jag vid min dator och iakttar hunden med jämna mellanrum för att se så han inte gör något dumt.
Då la jag märke till att han var alldeles svart runt munnen. Jag sa till Mice som satt bredvid honom. Mice undersökte saken och då visade det sig att Cola låg och hade en massa löshår från Tim i munnen, haha!
Lilla sötisen

-----------------------------------------------------------------

Idag ska jag försöka komplettera färdigt frågorna från tentan
Kan inte smälta att jag var en poäng ifrån att klara tentan.
EN poäng!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0