Ett stort steg..

Ett litet steg för mänskligheten men ett stort steg för mig:

Jag hittade till Stadsbiblioteket!! :thumbup:

Dock var vi så många och det fanns inte tillräckligt med ledigt utrymma så fick pallra oss iväg till ett Café. Sakta men säkert blev vi lite klokare, men jag kände mig mest överflödig eftersom vi var så många. Men men, nu är det gjort och jag är återigen i Vinberg.

Det som nu återstår på dagens 'to do' - lista är att läsa färdigt kapitlen ur nyhetsfabriken (som jag tydligen alltid vill stava som nyhetsfabrilen?!) och kanske även börja lite smått på textreflektionen. Ska även vara pirayavakt, håller tummarna för att han ska vara extra snäll mot mig och sova hela tiden (A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0