Ett skepp kommer lastat!

- Med hjärnceller(döda)!!


Är dödligt trött nu. Har pluggat i princip hela dagen med undantag för några korta pauser.
Har översatt den jäkla texten, organiserat min del av PPn, och nu ska jag försöka renskriva eländet och plugga in det så jag kan det någorlunda till morgondagen. Därför ber jag John Blund ta sitt pick & pack och dra!! Igår när jag fick sova var det minsann omöjligt och nu när jag måste va vaken kan jag nästan inte tänka på något annat. IRONI eller vadå?! :(

Längtar massvis till London, vi kommer ha så sjukt roligt! Ska bli så mysigt och spännande att åka dit :) och nyss när jag pratade med Natta började jag längta till Dunder?! Känns lite motsägelsefullt, ungefär som att lyssna på sommarplågor i december, eftersom nyår är mitt i vintern och dunder mitt i sommaren. På tal som sommarplågor har jag fastnat för världens sommarlåt, kan inte sluta lyssna på den. Men det känns så fel när jag cyklar till stationen och det svider som bara den i fingrarna för det är så kallt. Knas.

Nu tänker jag unna mig ett glas saft, måste samla nytt mod för att kunna fortsätta med 'Contraflow in global media'. Tillåt mig att kräkas. Fast egentligen är det intressant, men inte den här tiden på dygnet. Och inte när jag har ont i magen :(

Kom förresten på en sak till jag inte skrivit, ska  träffa en läkare i morrn ang. min mupphand. Håller tummarna för att det inte är carpal tunnel syndrom. Det vore ett grymt, blodigt jävla skämt om jag fick det i handen jag skriver med och måste åtgärda det mitt i terminen. INTE okej!

Aja.. Saft var det.

Bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0