En till!

TJOHOOO!!
Har hittat en lägenhet till! :thumbup:

Den kom ut för ca 5 timmar sedan så jag ringde direkt. Eftersom jag är en mästare på att ringa och störa så var han på jobbet och bad mig ringa igen i em. Och tro mig, det kommer jag göra! :D

Vet inte så mycket om lägenheten än, bara att det är en studentlägenhet på ca 28 kvadratmeter och att den ligger nära högskolan någonstans på den här gatan:



Längs den gata som jag faktiskt allra först ville bo på! Sjukt bra! :thumbup:
Dock så vill jag ju gärna bo på Linehed nu, eller inne i stan. Men att bo nära högskolan kanske påminner mig mer om att jag faktiskt måste plugga. Särskilt nu när jag var så kass att jag fick komplettering på kompletteringen :S

Hoppas hoppas HOPPAS det är ett 1a handskontrakt, att det är djurtillåtet och att elen ingår, det vore suveränt! :D

Kan inte klockan gå lite fortare så jag kan ringa igen?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0