Du vet lixom ba PEOW!

Grrr! Dumma jäkla muppsida!

När det var typ 4 minuter kvar av VDs senaste avsnitt så vägrade den visa mer.

Jag kom över det och började kika på Greys senaste. När det var ca 6 minuter kvar så vägrade den visa mer av det.

Det är INTE okej! :mad:

------------------------------------

Så hur har det gått med kompletteringen?
Jo det ni!
Jag var näst intill färdig med första utkastet när läraren som rättar skickade ut ett mail för att klargöra exakt hur kompletteringen ska se ut. Givetvis hade jag missuppfattat det hela och gjort fel. Så det var bara att börja om från början.

Nanaa..
Börja om från början
Börja om på nytt
Varför ska man sörja tider som har flytt
Nnaooyyylgiiislaslsooaadwiii


Alltså.. Jag kommer nästan på en låt till alla meningar som jag avslutar nu mera (alltså låtar som redan existerar, det är sällan jag gör en Ida och hittar på en egen) Men jag antar att det är en uppgradering från den perioden då jag (och även Susanne :P) avslutade meningarna med en oftast ganska dålig rap. Är lika bra att inse att det är inte riktigt min grej så det överlåter jag till Eminem och resten av de där typerna. Men jag måste medge att det var ganska roligt. Det lixom lyfte alla samtal lite.

---------------------------------------

Och vad det gäller rubriken så JA, jag har kikat på Sagan om de Bannlysta för någon kväll sedan. Och JA, jag fann det underhållande :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0