DÅLIGT!

AAAAAAAAAAAAAAJ!

Har sovit vansinnigt dåligt i natt! :mad:
Fattar inte! När man ändå är så trött så kan man väl bara lägga sig ner och somna! Kan inte begripa varför det ska vara så förbannat svårt?! :mad:
Kan aldrig sluta  tänka på allt som jag ska hinna göra nästa dag, hela veckan, nästa vecka osv, och på att jag aboslut inte får försova mig osv. Vilket resulterar i att jag vaknar en massa gånger innan alarmet ringer, i det här fallet 4.
4 GÅNGER PÅ 5 TIMMAR! ;(

Håller dessutom på att bli förkyld. Har superont i hals och huvud, blää!
Försöker skjuta upp symptomen med lite alvedon och ipren för jag har inte tid att vara sjuk.

Ikväll ska jag fasen gå och lägga mig 8, och den här gången ska jag verkligen göra det! Men innan dess ska jag pumpa mig själv full med en massa C-vitamin.

Utmärkt!

Nu när jag fått gnälla av mig lite kan jag återgå till att försöka reda ut håret innan det droppar vatten över hela datorn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0