'Asså, ditt huvud är ju fast i tuban'

Har nu sett färdigt filmen och domen lyder följande:


SE DEN!





Det blev en hel del fniss måste jag säga.
Man är aldrig för gammal för tecknat!

"- Den här mannen har precis läst min hand.
- Eller läst dagens tidning!"





Bästa meningsutbytet under hela filmen:

"- Faktiskt så är vi från en plats väldigt långt härifrån.
- Nä sluta! Är ni från förorten!?"





"- Hur äre med dig krypet?
- Bara bra men din andedräkt tog nästan livet av mig."

"- Hjälp mig ut ur det här skrinet!
- Vänta jag höör dig inte! Jag ska hjälpa dig ut ur det här skrinet!"


Som sagt, den var bra. :thumbup:
Nu blir det snart sängen som gäller, ska även unna mig själv att läsa lite i An Echo In The Bone. Under förutsättningen att texten inte flyter ihop framför ögonen. Det återstår att se.

Bye bye then



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0