101025


Jaha. Det var den dagen det.
Idag fick vi se alla repotage, det var himla roligt :thumbup: och jag måste nog skryta lite och säga att jag faktiskt tycker att alla var riktigt bra. Bidraget från min grupp var ju en aningen oseriöst och nästan allt var påhittat, men jag tycker att redigeringsgruppen hade gjort ett kanonjobb med att få ihop det. Och tydligen gick det hem för det blev en hel del skratt, och det inkluderar de 3 lärarna också :P Men om sagt, alla var riktigt bra :D

Nu blir det snart middag. Verkar som om det kanske blir hämtmat för vi är för trötta för att orka laga något. I morrn bär det av till Halmstad igen för att träffa en annan grupp (sista grupparbetet för den här delkursen (Y) lovely!)

Näe, det här går inte!
Blodsockerfall 3000!!
Skulle vilja sova en timme eller två..
Eller 30.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0