10-10-10


Lättsamt att skriva dagens datum :P

Var aldrig iväg till stranden igår, men det var vi däremot i morse, blev lite bilder som jag lägger upp senare :)

Jag & Ida har nyss kommit hem från Fynda. Mina skor gick ju sönder när vi gick på Doktorspromenaden så jag var tvungen att köpa nya. Har nämligen ingen lust att åka i foppatofflor till skolan i morgon. Var även tvungen att köpa en väckarklocka eftersom min mobiltelefon verkligen är stendöd. Hmm.. Måste skaffa en ny snarast möjligt. Vilket lär bli om ungefär en månad. Hur hur HUUUUR ska jag klara mig utan telefon tills dess?! Tack och lov för internet så jag kan ändå få tag på alla medverkande i grupparbetena i alla fall :)

Så här ser skorna ut:



Synd bara att min kamera är så kass för på bilden ser de gråsuddiga och kladdiga ut men de är egentligen kolsvarta. Jag tycker i alla fall de var helt okej. Fanns inte så stort utbud som matchade min ekonomi (max 300, de där skorna gick på 249). Det fanns ett annat par som var riktigt snygga men de var givetvis alldeles försmå. Typiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0