lagerblad och kanel


Idag är det referatskrivning samt fortsatt jakt på studentlitteratur som står på dagordningen.
Resten av veckan blir det skola. Creepy.

Fick förresten ett släng av jullängtan igen när jag kikade ut genom fönstret och såg att vi fått lite snö, tror dock inte den ligger kvar så länge eftersom värmen envisas med att ligga på plus. Fast jag borde väl vara glad över det nu när jag ändå måste skicka tillbaka den fruktansvärda vinterjackan.
Tror jag ska ta och elda lite partyliteljus medan jag pluggar, en av dofterna är lagerblad och kanel, luktar precis som julen :)

På tal om jul, om exakt 6 veckor åker jag upp till Jämtland, ska bli så härligt att få ta med mig Maya<3 hem :D





Och om 7 veckor och 2 dagar är jag på väg till Gbg för att ta flyget till London :thumbup:








Fast Hyde Park lär ju knappast se ut så där i december, men det är bergis mysigt ändå :)
Längtar tills vi ska åka London eye, tänk vilken fantastisk utsikt det måste vara, tihii :thumbup:




Kommentarer
Postat av: Suss

Yeaaah :P London here we come!

2010-11-09 @ 18:45:37
Postat av: Elisabet

YEEEY! :D :D :D :D

2010-11-09 @ 20:41:00
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0