chilly


Trodde seriöst jag skulle frysa fingrarna av mig idag när jag gick till tåget :bigeyes:
Även om det inte ens är - 10 grader så känns det oerhört mycket kallare. Creepy.

Ikväll blir det plugg, plugg och plugg. Ska kanske se en film sen och mysa med en mugg te och min supersköna filt :)
Seminerie i morrn, läskigt värre. Men men, det är bara att göra det bästa av situationen och hoppas det går vägen ^^
Blir även lägenhetsvisning i morgon. Hoppas verkligen jag får den :D

Tänkte visa planlösningen, som sagt så är den väldigt liten, (skrubbvarning) 21 kvadrameter. Men det är i alla fall en lägenhet, jag står ju fortfarande kvar i kön på vanliga lägenheter så jag får väl byta upp mig sen :)



Har klurat lite på hur jag ska möblera den, en idé är:



Fast det finns ju ju 2 andra sätt jag kan dela av lägenheten på så jag har lite olia idéer. Men det blir svårt att avgöra innan bokhyllan finns på plats. Får kanske andra idéer i morrn efter att jag sett lägenheten. Wiiih! Hoppas jag får den! :thumbup:

näe.. Nu ska jag plugga begrepp och läsa inför morgondagens seminarie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0