kontrast


Yesssss! Vilken kontrast kvällen har varit i jämförelse med hur dagen började, dvs med en mardröm :S

Idag hade jag världens tråkigaste föreläsning. Det var rent av plågsamt. Orkade inte ens anteckna på slutet. Men just nu känns det som om det var typ förra veckan eller nåt.
Har haft en riktigt trevlig kväll. Mina vansinnes nerver var ju helt onödiga, för nervös kan man lungt påstå att jag var. Galet rädd, haha. Men så rädd blir jag nog inte nästa gång :)
Kladdkakan fick förresten godkänt :thumbup:  trots att det var mer kaka än kladd :P
En bra dag, lovely :thumbup:


Det är så sjuuuukt hur lika människor kan vara,
konstigt, läskigt, roligt och definitivt intressant :thumbup:



------------------------------------------------------------------

I morgon blir det plugg, plugg och plugg.. Yey.
Får helt enkelt leva på hoppet om att det blir mer ledighet i december.
Dessutom har jag inget val än att verkligen skärpa mig om jag ska klara kurserna.
Hoppas mina böcker kommer i morgon. Annars är det kört, not good.

Nåja, ska försöka samla huvudet lite innan jag går och lägger mig.
Håller tummarna för en mindre läskig dröm i natt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0