mmh


Mmh, älskar den här låten




Har börjat exprimentera lite smått med photoshop. Efter ca 30 minuters fifflande lyckades jag byta färg på mössan jag hade på mig på fotot. Haha,  great succes :thumbup:

--------------------------------------------------------


Har fått ytterligare en uppgift i skolan idag ;(
Är så många nu att jag är rädd att jag ska råka glömma bort någon :thumbdown:


----------------------------------------------------------

I morgon kommer lägenheten ut. Hoppas hoppas HOPPAS jag får den.

JAG KOMMER FÅ DEN.
Så är det bara!
Har redan olika ideér om hur jag kan möblera den :D

Då får jämtlandsborna ta och pallra sig hit ner på inflyttningsfest så småningom :thumbup:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0