thats it!


Nu får det väl ändå vara nog!

Skulle käka frulle men hade allvarliga svårigheter med att skära osten för det gjorde så ont i handen! JÄVLA SKITDAG!!
Och jag är dödligt less på hundarna: Cola som far runt som en orkan, äter allt, tuggar på allt och skäller på ALLT! Och Tim den sega gamlingen måste man i princip tvångsmata för att han ska äta! Grrrr! Och de jävla katterna är också irriterande! Maja som hoppar upp på bänken stup i kvarten och Melo som äntligen tycks fattat att skötbordet är off limits lägger sig i barnsängen i stället för att håra ner lite där! :mad: och mitt upp i den här röran är det tänkt jag ska röja upp lägenheten helt ensam innan de kommer hem från BB idag,, (om de får komma hem dvs, hoppas hoppas) Grrrrr..  JA! Jag är jäääääävligt sur!

Egentligen är väl det här småpotatis.. Men jag har så jäääävla ont i handen ;(



Kommentarer
Postat av: Anonym

karma is only a bitch if you are.

2010-11-08 @ 23:41:10
Postat av: SVAR

haha omg! Att du ens orkar hålla på xD

2010-11-09 @ 12:02:15
URL: http://elajsans.blogg.se/
Postat av: Anonym

du fick ju svar på "varför det alltid händer dej" som du brukar säga :P

2010-11-09 @ 15:22:31
Postat av: Anonym

du fick ju svar på "varför det alltid händer dej" som du brukar säga :P

2010-11-09 @ 15:23:51
Postat av: SVAR

haha, jag frågade inte det en enda gång i hela inlägget och jag undrade det inte en enda gång medan alla de där sakerna hände heller. Och om du bara skriver för att förolämpa mig föreslår jag att du helt enkelt låter bli.

2010-11-09 @ 17:09:29
URL: http://elajsans.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte för att lägga mig i men det står ju som du brukar säga :S

2010-11-09 @ 18:10:38
Postat av: SVAR

hahaaa jeez! xD

2010-11-09 @ 20:31:20
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0