Tankar om snö


Nu har snön kommit hit också.

De första tankarna löd:

"Åh, så underbart. Det är så mysigt med snö. Lugnande. Jag älskar snö. Så fint" etc.

Sen när jag skulle gå till tågstationen löd tankarna:

"Fan det snöar. Usch. Kallt. Vått. Alltid i ögonen"


Tankarna när jag cyklade hemåt från tågstationen:

"Tusen nålar i ansiktet. Jag tycker verkligen inte om snö. Halt. Mörker, kan inte se någor för all snö i ögonen".

Och sista tanken innan jag kom hem:

"Fy fan i helvete vad jag HATAR SNÖ!"


Men nu är allt bra igen. Har hunnit tina, sätta telen på laddning och återuppta smstrafiken :P samt nästan slå ihjäl mig på ett hundben :bigeyes:

Är förövrigt överlycklig över att det är fredag :thumbup:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0