När ska den slå till?


Många bollar i luften.
Är så mycket att hålla reda på nu, till veckan händer följande (har dock inte koll på ordningen):

--> Litteraturseminarium
--> Träffa gruppen och göra analysuppgiften (SVT)
--> Seminarie för SVT- uppgiften
--> Boka in och utföra en intervju till övertaln.uppg.
--> Seminarie för övertalningsuppgiften
--> Kika på lägenheten
--> Får veta vem som får lägenheten

--> Shopping i Varberg

Och den värsta rysaren av alla:
--> Hemtentan delas ut!


Har en gnagande känsla av att jag dessutom har glömt något :thumbdown: och mina böcker har fortfarande inte kommit. De MÅSTE komma innan vi får tentan, annars är det ute med mig ;(

Men trots röran så har jag inte riktigt drabbats av någon fullt utvecklad tentaångest. Visst är jag rädd och orolig, men inte tillräckligt i jämförelse med hur jag kände inför de tidigare tentorna. Är rädd att den kanske slår till extra hårt sen bara för det :S

Har försökt plugga till och från hela dagen, men det blir så ytligt hela tiden. I morgon måste jag verkligen kasta mig "ner i djupet" och verkligen få någon sorts ordning på allt.

Med andra ord måste jag försöka hålla smstrafiken låg,
i alla fall i minst 8 timmar. Hjälp hur ska det gå?! Men jag tror samtidigt att närvarande sms snor lika mycket fokus som de frånvarande. Hmmmmmmmm? :)

----------------------------------------------------------




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0