morgonpladder


Gooooooooooooood morrooooooon.



Motivation inför cykeltur till stationen: 0

Det är 0- gradigt ute, antar att det är en aningen halt (och med "en aningen" menar jag äckligt-jävla-svinhalt). Creepy. Hoppas inte det blir någon kvadd med cykeln, är allra oroligast över tunnlarna, de toppas möjligtvis av fläckarna med löv. Not good. Kanske borde investera i en hjälm :question:

Näe det här finns det inte tid för, nu blir det smink, och organisering av kråkboet jag har uppe på huvudet, dock tror jag knappast lite organisation hjälper, ska det har bli snyggt krävs det tunga artilleriet, dvs en frisör. Men jag har ingen att tillgå med just nu så jag själv får helt enkelt duga. Blir en tripp till frissan lite närmare jul :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0