minimini!


Idag har det inte blivit mycket gjort. Försov mig som sagt i morse men det känns som om det var flera dagar sen :P
Idag kom Ida och Leo hem. Jag hade föreställt mig honom som liten, men tydligen inte tillräckligt liten, har är ju verkligen minimini!



Supersöt, fast det är ju så klart alla bebisar. Tycker han är söt till och med när han gnäller. Men jag lär nog inte tycka det om en månad hehe :P

Och nej! Han sover inte i datarummet, han har det så lyxigt att han har två sängar. En vagga nu medan han är som minst som står i Idas och Mices sovrum, spjälsängen får inte plats där inne så den får vara här så länge ^^




Nåja, nu blir det breaking dawn och sedan lite sömn på det :thumbup:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0