men åh!


Jahapp.. Då har handskrället blivit röntgat samt ultraljud(at???). De hitta ingenting. INGETING.
I alla fall ingenting som ger upphov till smärtan och till att handen spökar som den gör :S Det enda som sågs var på ultraljudet var något om en sena, han mumlade något om att en sena låg över en muskel eller något, men  det verkar inte som om det har någon större betydelse (eller så kanske det t.o.m. ska vara så, vad vet jag liksom?). Vet inte om jag ska vara glad att de inte hittat något eller orolig. Återigen börjar jag tro att det kanske är min egen hjärna som spelar mig ett spratt :bigeyes:
Det som händer härnäst är att jag kommer få en kallelse från läkaren när han fått gå igenom alla plåtar och foton och grejer, då ska han besluta vad som kommer hända.
Det är så sjukt ironiskt. Eller nåt. För ett tag sedan hade jag så ont att jag var gråtfärdig, men när det äntligen är dags att få komma till sjukan så har det gått över :question:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0