M1M2


Zzzzz...
Hmpf.. Jag som hade planerat att jag skulle utöva en imponerande självdiciplin ikväll.
BIG FAIL!
Har inte pluggat det som jag skulle gjort. :/ Hade hittat den perfekta lägenheten på Gustavsfält som skulle läggas ut som direktlägenhet ikväll. Men inte fasen kom det några direktlägenheter. Stirrade på deras jäkla sida i 1½ timme innan jag gav upp. Funderar på att ringa och bråka på dem i morgon. Då ska jag förresten röntga handen. Creepy. Vet fortfarande inte om jag hoppas på att de hittar något eller inte.. :question:
Aja, tänkte drömma härliga drömmar i natt iaf, det är ett som är säkert :) och i morgon ska jag INTE hallucinera något, det var alldeles för förvirrnade :P
På tal om förvirring och konstigtheter,
det luktar smällare här inne?! :bigeyes:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0