lördag


Det är ren och skär masochism att kliva upp 7 på en lördag när man är ledig, men men.. Tvättstugan kallade. Dessutom står jag inför något jobbigt idag:

Ett ord
En skräck

Komplettering.

Måste bli klar i helgen. Har egentligen bara en svår grej kvar att göra på den. Jobbigt eftersom jag inte riktigt håller med litteraturen men måste göra det för att inte få underkänt. CRAP!

Nåja, när det väl är avklarat så kan jag återgå till att fokusera på det vi håller på med nu. För det är MYCKET roligare :) Vi arbetar med skrift och text i alla dess former, underbart! :thumbup: Nu lutar det mot att jag väljer strategisk kommunikation. Jag har ju alltid gillat att skriva men inte haft så mycket till övers för videoproduktion. Visserligen är ju det också roligt.. Hum hum.. Tur att vi inte behöver välja än :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0