jösses!


Oh my!
Jag tror visst att jag har en dejt i veckan.
Spännande.. läskigt.. roligt.. fasansfullt.. :bigeyes:
Jag känner mig lite smått skräckslagen, fast jag ser givetvis fram emot det också :D
Lär ju vara dödligt nervös, men det är väl bara att ta det som det kommer :cool:

Extra bra tajming dessutom för det suddar ut alla irritationsobjekt om envisas med att hänga kvar :thumbup:

Skulle egentligen gjort lite nytta idag, hittat de sista böckerna till kurserna bland annat. Men jag somnade strax före 4 och var halvdöd fram till halv 6 ngn gång, not good. Fast det var jäääävligt skönt att ta igen lite sömn :)

------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0