jävla-förbannade-hundägare!!


Nu när jag skulle cykla hem från tåget mötte jag nån som var ute och gick med sin hund i mörkret. Precis när vi möttes gjorde den jäävla hunden ett utfall mot mig och var typ 1½ decimeter från att ränna rakt in i min cykel! Blev så jävla förbannad! Ida berättade att den hunden gör ofta så, och vad jag nu undrar är att om man vet om att hundarna gör utfall mot de man möter, varför i hela fridens namn kortar man inte in kopplet i så fall?! IDIOTMÄNNISKA!! :mad:


Nåja, ska se en film med Ida nu så det blir en snabb genom gång över morgonstrasslet i morse:

07:50
yessss, gott om tid, ska cykla klockan 8. Jag passar på att pumpa däcken.

08:00 hmm.. Hur funkar den här egentligen?! :bigeyes:

08:03 F*TTAAAAA! Råkade släppa ut nästan ALL luft ur däcket. Hur ska jag nu ta mig till stationen?! :question:

08:04
Yesss! Får låna idas cykel

08:05 PANIK! VART ÄR CYKELNYCKELN?!

08:07 Puh! Där var den

08:10 Bort med all is från sadeln och iväg till stationen.

08:11 Ida är en kortis och har värsta pyggmeécykeln. Ytterst obekväm att cykla på...

08:13 ... och jobbig. Är rädd för att komma försent till stationen. Cyklar på som en galning.

08:25 Yessss! Jag hinner med tåget och har 11 minuter till godo.

08:36 Vart är tåget?

08:37
Hmpf! Det är tydligen försenat och kommer om ca en kvart! :mad:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0