Here I go again...


Då var det dags igen. Jag har småscannat HNs hemsida men hittar inget om någon ny "tågkatastrof" så idag borde det väl ändå inte vara några problem (obs att jag säger problem och inte förseningar för jag har ingen lust att utmana ödet).
Skola hela dagen idag, börjar dock inte förrän 10 så jag cyklar till tåget vid 8, klar förbättring från igår då jag var tvungen att cykla klockan 6 :thumbdown:

Haha xD I natt drömde jag om Rob?! Snyggingskotten som jag och Susanne träffade i Glasgow. Han som skulle bli min framtida man när han lagt av med sina slampfasoner haha. :cool: Det drömde jag givetvis inte :P Minns knappt vad jag drömde, bara att jag var i Skottland och att det var ett slott i bakgrunden och att han var där :P

Nåja (utdragen suck). Dags att göra sig respektabel innan skolan. Dvs jag måste verkligen föna håret.


Tjillevippen ^^




PS: äpplejuice är sjuuuuuuuuukt gott :thumbup:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0