hemligt paket


Jag blev överlycklig för jag hade fått ett mail att jag hade ett paket att hämta ut på pressbyrån. Yessss! Tänkte jag och trodde att det var mina böcker.
Blev dock orolig för paketet vägde lite för lite för att innehålla 3 böcker.
Dessutom insåg jag att avsändaren inte var lycknis.
Min första tanke var att det kanske var en brevbomb.
Lyckligtvis var det inte fallet eftersom jag fortfarande lever :P

Nåja, det visade sig vara pannan till den där danska rätten som är så himla god. Kruxet är bara att jag väntar fortfarande på mail från han som jag vann auktionen av. Jag har inte fått några som helst uppgifter av honom så jag har givetvis inte skickar några pengar, men ändå har han skickat pannan :bigeyes:
Vad nu??

Visst är jag glad över pannan. Men jag är besviken också. VART är mina böcker :question:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0