Hallucinering


Glömde berätta om min hallucinering som jag hade i morse.
Det var värre än någon vanlig synvilla!



Jag hade precis klivit upp och gick ut i hallen och ställde mig i dörröppningen till köket. Där stod Mice och plockade fram saker till frukosten. Jag sa något till Mice men jag minns inte vad. Jag var trött och såg suddigt så jag gnuggade mig i ögonen för att vakna till. Jag öppnade ögonen för jag tänkte att han kanse inte hört mig eftersom han inte svarade. Men då upptäckte jag att han inte ens var där. :O Däremot satt det helt plötsligt Maja på golvet och åt mat. Jag böjde mig in mot köket för att se om han stod i den "blinda vinkeln" vid frysen, men jag kunde inte se riktigt hela hörnet så då ropade jag på honom. Och fick svar. Från sovrummet. :question: Han låg i sängen och Ida stod i duschen. Jag blev väldigt illa till mods kan jag lova. Haha xD
Sen började Cola skälla på en av katterna, då kom Maja fram under sängen. Hon hade iofs kunnat ta sig till sovrummet från köket utan att jag skulle ha märkt det. Men Mice däremot, det är ett annat mysterium. Jag är verkligen bombsäker på att jag såg honom stå där i köket och duka på bordet. Jag pratade ju t.o.m. med honom. Fast det är klart. Med tanke på att riktiga Mice låg i sängen så är jag väldigt glad att Mice i köket inte pratade med mig. Det hade ju varit.. Ehh.. Konstigt :P

Men det var sjuuukt äckligt. Visst har jag haft synvillor förut, trott att en brevlåda i mörkret kanske varit en mötande gångare etc. Men aldrig har det varit så tydligt och så länge som det var i morse. Tror seriöst jag måste ta och sova lite längre hädanefter :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0