för- och nackdel med måndag

 

 

Visserligen var jag ju förberedd på att det skulle vara måndag idag. Men det känns ändå lite jobbigt.

 

+ Söndagsångest är väck

- Det är en evighet till fredag

 

------------------------------------------------------------------------------------

Idag blir det kursintro till delkurs 3. Yey, eller :question:

Känns motigt att cykla till stationen idag då det är minusgrader och min tragiska vinterjacka som äntligen kom var alldeles för stor :thumbdown: med andra ord blir det tusen tjocktröjor idag.

Eller i alla fall två.

Blir dessutom så jäkla irriterad på mig själv, har faktiskt sovit 7 timmar i natt och ändå sitter jag här och önskar att jag kunnat få sova 2 timmar till. Dåligt.

 

Nåja, tänk att för 2 timmar och 20 minuter sedan fyllde lillefisen en vecka :)

Ska bevittna hans första bad idag innan jag åker till Halmstad :P Då kanske dagen inte känns lika hemsk längre. Dessutom kanske det hunnit bli plusgrader, who knows? ^^

 

 


 


Kommentarer
Postat av: xentosia

har du börjat handla på amrekanska sidor?

2010-11-08 @ 12:19:51
Postat av: J I L L I Z

Hejsan :) hur mår du idag ? :)

2010-11-08 @ 12:45:58
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: ÅSA



hoppas det e bra med dig trots måndag :)

2010-11-08 @ 12:50:05
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Postat av: SVAR

Nej inte direkt, sist jag köpte något utomlands var i höstas när jag handlade hos bodegashop på mallis :P

2010-11-08 @ 17:17:55
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0