everybody need a bosom for a pillow


Åh! :( Cyklade klockan 12 idag, kom alldeles nyss hem. Har med andra ord varit borta i nästan 5 timmar varav EN av de timmarna tillbringades på skolan. Kursintroduktionen var betydlig kortare än vad det stod på schemat. Sure, kul att sluta tidigt, men vilket slöseri med tid!
När jag skulle cykla hem var det skymning, svinkallt, uppförsbacke samt motvind. JIPPIE VILKET STRÅLANDE HUMÖR MAN BLIR PÅ AV DET! NOT!! :thumbdown: Lyssnade lite på Brimful of Asha för att lätta humöret lite innan jag får en blodpropp, haha :P Nåja, det är skönt att vara hemma i alla fall :)

Idag var jag för övrigt duktig och samlade så pass mycket mod att jag surrade med en i klassen som jag tänkt prata med i flera veckor men det har liksom inte blivit av. Jag är ju inte direkt den pratglada typen innan man lärt känna mig lite (sen brakar helvetet lös :P) Men nu är det som sagt gjort, och inte dog jag heller.
Great Succes!

Idag fick jag förövrigt den näst bästa komplimangen man kan få: Att mitt hår var fint, tihii :thumbup:

I morgon är det ingen skola men har en del plugg att ta tag i.
Ikväll däremot blir det också lite plugg, måste även försöka hitta all studentlitteratur. Men först middag: Våfflor! YEY! :D




Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv: härligt, jo jag mår kanon :D aww taack :D<3

2010-11-08 @ 17:21:55
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0