En suverän avslutning


Var allmänt trött och bitter idag för jag frös så in i bomben!

Men nu när cyklade hem så var det ännu kallare, det var mörkt, hade en hemsk motvind på väg hem. Och jag flinade tametusan hela vägen! Så nu är jag törstig och behöver vatten.

*klunk klunk klunk klunk*

Jag gick som sagt på bion ensam för jag hade ingen att gå med.
Men jag såg den definitivt inte ensam. Och nej. Jag är inte så där dryg att jag syftar på alla andra i publiken :cool:


Kanske borde nämna filmen också. Bion var definitivt värt besväret, fast jag är inte helt säker på om det är enbart filmens förtjänst :P Men alla borde se den och skaffa en egen uppfattning. Jag kan definitivt tänka mig att se den igen, men jag tror givetvis att andra delen är bättre, men det är väl inte så konstigt heller med tanke på att den innehåller den slutgiltiga striden :)

näe.. Det här går inte. Nu ska jag plugga semiotik och skriva en snutt eller två på annonsanalysen. yey.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0