En dröm


Här kommer en förkortad version av nattens dröm:

I natt drömde jag att det var små rävungar överallt. De var så söta.
Det var natt, och jag och en klasskompis skulle åka in till Halmstad för att träffa M. Det var så konstigt för jag skulle förklara för henne vart jag bodde (trots att hon redan var hemma hos mig ) men jag kunde inte komma på namnet. Hon frågade flera gånger om det var i Falkenberg men jag sa att det var fel för det hette inte så för det började på 'V'. Då frågade hon om det var Vinberg men återigen sa jag att det var fel. Då frågade hon om det var Varberg. Jag sa att det var exakt det namnet jag försökt komma på men att nu när hon sa det insåg jag att det var fel för jag bodde ju inte där, jag bodde ju Vinberg i Falkenberg (HAHA xD). Nåja. Vi hoppade på tåget och åkte in till Halmstad. Där var det någon sorts jättestor dödsfest i hela staden. Nästan alla var utklädda till infödingar för att hedra de döda. Men det var en annan fest i staden också. De rika hade en stor social tillställning i ett gigantiskt hus. Men "infödingarna" försökte bryta sig in för de ville vandalisera där. M och en till kille som jag inte vet vem det är var vakter där och försökte hålla dem borta. Jag minns att M hade skadat en fot. Det var en del tumult där, men helt plötsligt vad vi i Vinberg. Vi lade oss i soffan här för att kolla på Ps I love you tillsammans.


Haha, vad länge sen jag hade en så underhållande dröm. Dock var jag fruktansvärt förvirrad när jag vaknade för då var jag i det där förvirrade tillståndet då man inte vet om man drömt det man tänker på eller om det är minnen, haha :cool:

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0