En bra avslutning


Jag har...

* Har börjat med photoshop. Spännande :)
* Intervjuat
* Blivit intervjuad
* Käkat världens äckligaste korv (tror den var gammal. Typ 3000 år gammal).
* Fixat lånekort på stadsbiblioteket

och finally:

JAG KLARADE TENTAN!
WIHOOO!!!

Jag inte bara klarade den, Jag seglade igenom och kom ut på andra sidan med ett VG. Så sjukt nöjd! :thumbup: För en gångs skulle hade känslan rätt: det kändes bra- det gick bra. Normalt sett brukar det ju aldrig gå bra när det känts bra så jag var riktigt nervös. I onödagen. FÖR JAG KLARADE DEN! TIHIIIII :thumbup:

Just nu sitter jag på statsbiblioteket och försöker göra ngt vettigt men började bli fasligt trött så det går inte så bra.
Har knatat runt på stan en sväng. Lokaliserade bion samt Swedbank. Great Succes. 2 timmar kvar tills jag får se HP & dödrelikerna :cool:

Synd bara att jag är hemma så sent. Undrar dessutom över hur jag ska hitta tillbaka till tågstationen från bion i mörkret :question:

Aja.. time to go..
bye bye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0