Döden

Jag. Vill. Sova.

Kom i säng i ganska lagom tid igår. Men så började jag läsa Sagan om Isfolket och lyckades inte lägga ifrån mig boken förrän vid halv 12. Yesss vad kul, tänkte jag. 5 timmar tills jag ska upp. Då var jag inte ett dugg trött och tankarna började vandra. Och genom en relativt logiskt tankeföljd gled jag in på funderingar kring aktiv dödshjälp, sen var det färdigt. Efter det var det helt jävla omöjligt att somna. Man ska aldrig tänka på aktiv dödshjälp mitt i natten när man ska sova. Men men.. Det gjorde i alla fall jag så nu är jag ruggigt trött :(

Hoppas jag kommer hem någorlunda tidigt idag. Måste ju ge mig i kast med att baka världens godaste kladdkaka idag :cool: Bäst att ha gott om tid på mig ifall jag skulle misslyckas :P

Ska strax väcka upp min chaufför, det är minusgrader ute men det töade igår på dagen så nu är det väl rena hockyrinken ute, dvs. cykling är uteslutet. :S

Nåja, time to go och ta hand om trasslet som enligt spegeln ska vara mitt hår :bigeyes:

bye bye then



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för kladdkaka?

2010-11-24 @ 14:40:51
URL: http://strudel.blogg.se/
Postat av: Svar

Jag önskar att jag visste det :P Har gjort ett försök men blev inte tillräckligt nöjd så ikväll blir det ett försök till. Du har inte något bra recept?

2010-11-24 @ 15:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0