Dagens tips

Eller snarare varning:

Försök inte läsa vetenskapsfilosofi med ett ilsket spädbarn i närheten.


Risken finns att det resulterar i en hjärnblödning av gigantisk magnitud.

Nu är i alla fall kompletterinshelvetet i princip färdigt. Ska se om jag örsk göra en finputs i morgon innan jag lämnar in eländet.

---------------------------------------------------------------

Hmpf, har en "att göra lista" men har bara lyckats åstadkomma 2 av punkterna (kompletteringen och tvätta), med andra ord återstår det att:

* Hitta all studentlitteratur

* Kolla upp biljettpriserna på olika teatrar i London

* Kika på InDesignklippen på dupen

* Läsa föreläsningsmatrialet från första föreläsningen (den jag missade)

* Organisera alla räkningar

KUL DÅ!

Nåja, kolla upp teatrar i London blir nog kul, åh vad jag längtar! :thumbup:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0