Communication established


Yesss. Måste visst vara lite långsammare och noggrannare när jag skickar sms, annars kan telen få för sig att inte skicka dem alls, men nu är det grett igen. Communication established, great succes :)

Borde verkligen gå och lägga mig snart. Morgondagen är här snabbare än kvickt och då är det seminarium som står på dagordningen :S

Tack och lov går jag bara 3 dagar i skolan den här veckan, och nästa vecka åker jag och Ida in till Varberg för lite shopping :thumbup:

Måste även planera in vilken dag jag åker till Gekås, om jag nu ens åker dit :question:

Så mycket att planera, så mycket att hinna med innan juluppehållet. Hmm.. Kanske bäst att börja prioritera vad fokus ska ligga på. Synd bara att det aldrig varit min starka sida :S


----------------------------------

På tal om något annat. Jag tycks ha blivit någon sorts relationsrådgivare de senaste dagarna. Ironiskt med tanke på att över lag har mina relationer varit relativt katastrofala. Stundvis alldeles underbara, det är ingen tvekan om den saken, men katastrofala i slutänden. Ändå sitter jag här och ska försöka ge råd om diverse saker.
Jag har ju för bövelen alldeles nyss, av en ren slump dessutom, halkat ut i djungeln själv. Men men.. Just den biten är väl spännande. Men någon allsvetande relationsnisse känner jag mig då definitivt inte som.

Nu blir det sängen.
G'natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0