Beroendet fortsätter


Har blivit helt såld i ytterligare en låt.
Blir så glad av den! Får typ lust att dansa och sjunga med :thumbup:





Ikväll blir det plugg. Övertalningsuppg. samt SVT- grejen.
Fick även hemtentan, ska analysera en film. Känns lite roligt men samtidigt läskigt, jag är trots allt ute på relativt okänt mark nu, men det ordnar sig nog :)

Efter några om och men så tog jag mig till lägenheten i morse. Den var mikroskopiskt liten. Snarare en skrubb än en lägenhet. Typ Harry Potter volym 2. :S  Men jag är som sagt i stort behov av lägenhet och är därför inte särskilt kräsen. Det är bara en person före mig i kön, så jag håller tummarna för att han tycker lägenheten är hemsk och säger nej, för i så fall är den min och då blir det inflyttning nästa vecka! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0