belöning?


Ibland lönar det sig att läsa alla de där fjantbloggarna som man egentligen inte vill läsa. Jag for runt lite allmänt på internet och fann då en utav mina favoritsidor! Hittade massvis med smycken som jag bara MÅSTE ha! Tänkte välja ut något ge det till mig själv i julklapp, passar utmärkt eftersom jag vill ha en sprillans ny outfit till nyår ;) som jag förövrigt funderar på att ha som invigning av mina skor ala hög klack. Som jag köpte för en evighet sedan men ännu inte använt. London är väl utmärkt ställe att inviga dem, skulle jag (vilket är mest troligt) ramla och skämma ut mig bortom all reperation så kommer ju min förödmjukelse inte nå Sverige.
What happens in London stays in London, so to speak :cool:


Här kommer ett litet axplock av smycken
jag bara måste ha :thumbup:


















ÅH! VILL HA!!!! :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0