Alla goda ting är tre

- Det var min första tanke i morse. Undrar just vad jag drömde :S


Nu är i alla fall kompletteringen ivägskickad. Och det var nära att bli en extrem rysare.
Kom hem vid 14 och tänkte finputsa en sista gång innan jag skickade iväg den. Men då meddelade Ida att strömmen gått och att datorn fått frispel och inte gick att starta. Gissa om jag drabbades av panik för mitt arbete fanns enbart på deras dator. Usch vad hemskt det var.
Men efter lite om och men fick vi igång den igen och nu är jag klar. Eller klar och klar. Jag hade helt enkelt inget mer att skriva.

Nu blir det sen lunch ovh Buffy och Vampyrerna :P
Sen: mer plugg :thumbdown:
Har 2 gruppuppgifter i olika grupper som ska vara klara på fredag. Not good.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0