101102


Idag blir det tentaplugg och hundmys hela dagen, dock är den meningen lite motsägelsefull. Cola har världens piraya-energi-attack nu och går inte alls att gosa med, och Tim är ju inte överdrivet förtjust i närhet :S
Blir jag klar med tentan innan kvällen kommer jag åka in till Halmstad då och lämna tentan redan ikväll, bli lättare eftersom mitt tågkort går ut idag. Känns motigt att slänga ut 650:- på ett nytt, men ett måste är ett måste :(
Dessutom om jag lämnar in tentan idag så slipper jag åka iväg i morrn. Då kommer förövrigt Ida hem med bebisen. Fy vad jag längtar tills jag ska få träffa lillfisen :D
Hade tänkt röja lite innan de kommer också, har påbörjat projektet litegrann:

Skötbordet - check
Toaletten - check
Diskmaskinen - check

Kvar är köket, vardagsrummet och en rejäl dammsugning, sen får det fasen duga :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0