when?


Hmm.. NÄÄÄÄÄÄÄR tänker de släppa eclipsebiljetterna?!
Är ju taggat till tusen och vill ha dem NU!! Eller.. Snara SE den NU! :D

Hade 2a personalmötet idag, kändes lite normalare den här gången då det inte bara var jag och cheferna.. :S Har nu fixat så jag är ledig dagen efter eclipsepremiären så jag kan vara uppe och se den under första visningen under natten :thumbup:
Det har dock kommit till min vetskap att Mice inte har lust att spendera sin födelsedag med att se den filmen men det ska det nog bli ändring på.... Mohahahaaa! Inget kan hålla mig borta från premiären!! (A) :P



I morse vaknade jag strax efter 5 av mig själv och insåg då att det var lika bra att se loppet förlorat och kliva upp..
Fattar inte riktigt hur det kommer sig att jag vaknar så tidigt när jag dessutom lade mig ganska sent igår..?!
Nåja, hann bli fasansfullt uttråkad innan jag skulle iväg på personalmötet som inte började förrän 7:30:

Såg nyheterna 2 ggr, läste nästan alla nyheter på texttvn och jag plågade mig t.o.m igenom ett halvt avsnitt av det fruktansvärda barngropgrammet Drömmarnas trädgård med Iggle piggle och Makka Pakka och alla de där andra fjantarna.. Jag tycker faktiskt att Makka Pakka är lite äcklig, tycker inte om de där konstiga skruvgrejerna han har på skallen.. blää.. Nä, tacka vetja thundercats! Men det sänds ju inte längre.. Crap.. :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0