världshistoriens längsta?


Lyckades slutligen slita mig från datorn :P

Blev faktiskt riktigt bra med kycklingen. Helt och hållet jimmys förtjänst, vielen dank ^^

Har varit på promenix med Natta och nu har vi hamnat hemma hos henne.

Har känt mig en smula konstig den senaste tiden, trodde att det kanske var världshistoriens längsta baksmälla men jag har nu insett att det kanske är något värre:
- Jag tror jag håller på att bli sjuk! :thumbdown:
iiiinte så bra..

Tror nog jag håller tummarna för att det ska vara världshistoriens längsta baksmälla ^^

Nåja, är ledig i morrn, då blir det (förhoppsningsvis) först sovmorgon, städning, besök på ams och sedan lär jag nog traska tillbaka hit till Natta :P

good plan! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0