typiskt


hmpf.. vilken.. ironi! Eller nåt..
Träffade ju en läkare ang. handleden i början på veckan.. Men det verkade ju som sagt inte vara så allvarligt.. Men en fråga som ställdes upprepade ggr var om handen brukar domna.. Jag tänkte väl inte så noga på frågan och sa nej, eftersom det oftast bara händer när jag sover och då är det ju på på grund av dålig blodtillförsel om ja legat konstigt eller så.. Men nu, idag, har en av händerna domnat 4 ggr utan anledning.. så jäkla typiskt.. :S Har det inte försvunnit till nästa helg så är det väl bara att ringa sjukan igen.. Fan vilken jäkla vekling jag är.. :(



I morrn på dokument utifrån handlar det om tjuvjakten på varg.. För en gångs skull lär jag nog sitta klistrad framför 2an.. Det skulle inte förvåna mig om det sedan resulterar i ett mycket argt inlägg här.. ^^

Näe, nu ska jag hem och steka kyckling

bye bye then



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0